Гастроентерологія

Діагностування та лікування гастроентерологічних захворювань кваліфікованими фахівцями.

Консультація гастроентеролога, призначення лікування та контроль одужання - від діагностики до здоров'я!

Гастроентерологія спеціалізується на діагностиці та лікуванні хвороб шлунково-кишкового тракту. Приводом звернення до гастроентеролога стають скарги пацієнта на проблеми з травленням, неприємні або хворобливі відчуття. Лікар-гастроентеролог лікує широкий спектр захворювань шлунково-кишкового тракту:

• виразка;
  • гастрит;
  • онкологія;
  • поліпи;
  • погіршення прохідності жовчі;
  • холецистит;
  • патології селезінки;
  • панкреатит та інші порушення в роботі підшлункової залози;
  • запальні процеси товстої, дванадцятипалої кишки;
  • ентероколіт;
  • паразитарні інвазії.

Несвоєчасне звернення до лікаря може мати негативні наслідки для організму. Якщо захворювання в гострій формі не лікувати, вони переходять в хронічну форму. Поява перших симптомів проблем шлунково-кишкового тракту може виникнути в будь-якому віці. Це пов'язано з різними причинами, серед яких неправильне харчування, куріння, прийом лікарських препаратів, стрес, перевтома, спадкова схильність, наявність супутніх хвороб.

Консультація гастроентеролога необхідна за наявності у пацієнта наступних скарг:

• печія, відрижка;
  • неприємні відчуття переповненого шлунка після прийому їжі;
  • гіркий присмак у роті;
  • нудота;
  • метеоризм;
  • погіршення апетиту;
  • наліт на язиці;
  • неприємний запах з рота;
  • зміна маси тіла;
  • анемія;
  • біль в підребер'ї, у верхній частині живота;
  • запор, розлад травлення;
  • зміна кольору калових мас;
  • висипання на шкірі;
  • погіршення стану нігтів, волосся.

Огляд у гастроентеролога може включати інструментальні дослідження в залежності від попереднього діагнозу, призначаються також лабораторні аналізи. Діагностика гастроентерологічних патологій часто включає ендоскопічні методи, такі як гастроскопія, дуоденоскопія, колоноскопія. Для цього використовується сучасне обладнання. Лікування призначається найчастіше медикаментозне.

У Києві в медичному центрі VV Clinic пацієнтів консультує гастроентеролог, а також інші профільні фахівці. Основні послуги клініки включають консультації лікарів різних напрямків, лабораторні дослідження будь-якої складності, УЗД, медичні маніпуляції, хірургічні операції. Щоб записатися на прийом, необхідно зв'язатися з співробітниками клініки по телефону або заповнивши форму зворотного зв'язку на сайті. Персонал надасть пацієнтам всю необхідну інформацію про вартість послуг, графік роботи лікарів, адреса і схему проїзду клініки.

Первинна консультація лікаря-гастроентеролога 350,00 грн
Повторна консультація лікаря-гастроентеролога 250,00 грн
Лабораторні дослідження
Хто такий гастроентеролог?Це лікар, що усуває проблеми, пов’язані з роботою органів шлунково-кишкового тракту. Це може бути порушення травлення, погана всмоктування поживних речовин і інші відхилення
Яка потрібна підготовка перед візитом?Прийом гастроентеролога не вимагає спеціальної підготовки.
Які симптоми свідчать про необхідність візиту до гастроентеролога?Періодична нудота і блювота відразу після вживання їжі; зміна кольору калових мас; поява печії; часта відрижка; часта діарея або закрепи; больові відчуття в низу живота, у лівому (правому) підребер’ї; здуття кишечника; біль у шлунку; відчуття стиснення всередині; гіркота або кислота у роті; дерматологічні захворювання шкірних покривів; зміна кольору шкіри та нігтьової пластини; запах з рота протягом дня (навіть після чищення зубів); прояв темних кіл під очима; стабільна втрата ваги; поганий апетит.

Консультація гастроентеролога включає в себе опитування пацієнта та огляд живота, тож якщо ви маєте результати УЗД та аналізів - візьміть їх на прийом.