Отоларингологія

В нашій клініці ви можете скористатися послугами висококваліфікованого отоларинголога!

Консультативні та маніпуляційні послуги отолоринголога для всієї родини.

• Первинна консультація лікаря-отоларинголога 350,00
  • Повторна консультація лікаря-отоларинголога 250,00
  • Маніпуляції та ЛОР-операції

Отоларингологія – напрямок медицини, спеціалізований на виявленні та лікуванні хвороб ЛОР-органів (вуха, горла, носа, мигдаликів, гайморових, лобних і верхньощелепних пазух, носоглотки). Лікар-отоларинголог VV Clinic у Києві проводить консультативний прийом пацієнтів, здійснює необхідні ЛОР-маніпуляції і оперативне лікування захворювань. Записатися на консультацію можливо телефоном або через інтернет-ресурс клініки. Зручний графік роботи, високий рівень підготовки фахівців і широкий вибір послуг є відмінними рисами клініки.

Захворювання, що знаходяться в компетенції отоларинголога, включають:

• запалення слизових оболонок носа;
  • запалення гайморових пазух;
  • гостре і хронічне запалення піднебінних мигдалин;
  • запалення слизових тканин глотки;
  • доброякісні утворення носової порожнини (поліпи);
  • скупчення сірки в слуховому проході;
  • запальні процеси в вусі і т.і.

Записатися до фахівця необхідно за наявності наступних проявів хвороби:

• тривалий нежить;
  • утруднене носове дихання;
  • біль в горлі, труднощі з ковтанням;
  • шум або біль у вухах;
  • порушення координації, запаморочення;
  • порушення слуху тощо.

У компетенції отоларинголога видалення сторонніх предметів з ЛОР-органів, проведення профілактичних оглядів, лікування хронічних захворювань.

Первинна консультація включає збір анамнезу, опитування скарг пацієнта і огляд ЛОР-органів. За потреби лікар призначає додаткові дослідження: ендоскопію ЛОР-органів, лабораторні дослідження (загальний аналіз крові, мазки із зіву чи носа), рентгенографію гайморових пазух, аудіометрію і т.і. Інструментальна та лабораторна діагностика дають можливість лікарю точно встановити діагноз, призначити терапію. У клініці застосовуються медикаментозні і хірургічні методи лікування ЛОР-патологій, серед них:

• септопластика;
  • прокол гайморових пазух;
  • промивання лакун мигдалин;
  • видалення сірчаних пробок;
  • промивання носових пазух (зозуля);
  • полипотомия;
  • тонзилектомія;
  • аденотомия;
  • мікрогайморотомія і інші маніпуляції.

Послуги клініки включають консультації профільних фахівців, лабораторні дослідження, УЗД, оперативне лікування. Звернувшись в VV Clinic, пацієнт отримує висококваліфіковану медичну допомогу, індивідуальний підхід, сучасні методи лікування ЛОР-захворювань.

Хто такий ЛОР і коли до нього потрібно звертатися?

ОтоларингологЛОР лікує захворювання всіх трьох органів (вуха, горла і носа), у зв’язку з тим, що всі ці органи фізіологічно дуже тісно пов’язані між собою.
Чому не потрібно відкладати візит?Запущені хвороби здатні призвести до більш серйозних проблем і лікуються набагато важче.
Коли звертатися?Якщо є: закладеність носа, нежить, носова кровотеча, неспроможність відчувати запахи, біль у вухах, відчутне зниження слуху, відчуття шуму у вухах, болю в горлі, зміна голосу, фурункули носа і вух, запаморочення, хропіння

Турбує хворе горло, закладеність носа або біль у вухах? Не чекайте ускладнень, запишіться на консультацію зараз.