Проктологія

Діагностика та лікування проктологічних хвороб в клініці VV.

Первинна консультація лікаря-проктологавід 360,00
Повторна консультація лікаря-проктолога300,00
Лікування гемороювід 1000,00
Аноскопія300,00
Ректороманоскопія350,00

Перейти до прайсу проктології

Проктологія — напрямок клінічної медицини, яке спеціалізується на вивченні, лікуванні та профілактиці хвороб аноректальної зони, заднього проходу, прямої і ободової кишки. Проктолог займається патологіями анальної області, використовує для діагностики сучасні ендоскопічні методи, проводить в тому числі оперативне лікування. Захворювання, з якими звертаються в цього фахівця:

• геморой;
  • рак прямої кишки;
  • анальні тріщини;
  • проктит;
  • гострий або хронічний коліт;
  • поліпоз;
  • вроджені патології;
  • глистяні інвазії;
  • травми і пошкодження анального отвору та інші патології.

Консультація проктолога необхідно пацієнту за наявності таких ознак:

• порушення процесу дефекації (діарея або запор);
  • біль, неприємні відчуття в області ануса;
  • кров'янисті або гнійні виділення після дефекації;
  • почервоніння м'яких тканин;
  • подразнення слизової;
  • нетримання прямої кишки;
  • свербіж, подразнення;
  • збільшення гемороїдального вузла;
  • травми слизової або шкірного покриву аноректальної області;
  • наявність сторонніх тіл;
  • поява кондилом, папілом, тріщин.

Огляд у лікаря потребує певної підготовки. За 1-2 години до візиту необхідно очистити кишечник за допомогою клізми. Проктолог проведе ректальний огляд з максимальною делікатністю.Така діагностика дає можливість виявити патології, визначити причину поганого самопочуття пацієнта. Профілактична консультація проктолога необхідна:

• під час планування вагітності, виношування і після пологів;
  • при сидячому, малорухливому способі життя;
  • після перенесених операцій на прямій кишці;
  • за наявності надлишкової ваги;
  • при обтяженій спадковості.

Фахівці не рекомендують відкладати візит до лікаря, в іншому випадку багато захворювань викликають ускладнення, що потребують вже оперативного втручання. Чим раніше почнеться терапія, тим менш витратним буде лікування. При перших ознаках захворювання призначається консультація проктолога.

У медичному центрі VV Clinic в Києві можна записатися на прийом до проктолога, пройти лабораторну та інструментальну діагностику, отримати вичерпну консультація, пройти медикаментозне і хірургічне лікування. Тут працюють кваліфіковані фахівці, встановлено сучасне лікувально-діагностичне обладнання. Для запису досить зв'язатися з персоналом клініки будь-яким зручним способом. Інші послуги клініки включають консультації фахівців різних напрямків, УЗД, аналізи будь-якої складності.

Проктологічні захворювання делікатні, але не терплять зволікань.

Що лікує проктолог?Лікар займається діагностикою, лікуванням, дослідженням і розробкою заходів по профілактиці захворювань прямої кишки, всіх відділів ободової кишки і прилеглих до них відділів.
Підготовка до консультації проктологаЗапланований візит до лікаря має бути не пізніше, ніж за 1-2 години після клізми - або клізма водою («з грілки») або препаратом «Нормакол».
Вам потрібно обстеження, якщо у вас:довгий час спостерігається діарея або навпаки — закреп; неприємні відчуття або сильний біль в анальної області або близько; нетримання кишки (орган перестав бути еластичним і іноді просто на просто “випадає”); після того, як ви сходили “по великому” є сліди зайвої крові; різні нехарактерні виділення з самого ануса; подразнення, свербіж, зайві виділення гною, неприємні відчуття (наче в анальної області знаходиться чужорідної предмет) або почервоніння м’яких тканин; пронос; подразнення слизової оболонки кишки.

Не втрачайте безцінний час - запишіться на консультацію вже зараз.