Мамопластика

Мамопластика – одна з найбільш затребуваних естетичних операцій у жінок будь-якого віку.

Безкоштовна консультація пластичного хірурга перед мамопластикою.

До 30 квітня діє знижка на процедуру у розмірі 30%!

Мамопластика – хірургічне втручання зі зміни форми і розміру молочних залоз. Це найбільш затребувана і популярна операція у пластичній хірургії. Зовнішній вигляд жіночих грудей залежить від спадкових факторів, історії хвороб, віку, ваги, наслідків годування грудьми, рівня фізичної підготовки жінки. Якщо з якихось причин жінка не задоволена своєю зовнішністю, розміром або формою грудей, вона рано чи пізно задумується про хірургічну операцію. І в цьому випадку необхідно звернутися до професіоналів.

Акційна ціна операції (без вартості імплантів) – 55 000 грн 38 500 грн

Галерея: до і після. Натисніть, щоб відкрити фото (18+)

Медична клініка VV Clinic у Києві працює по декількох напрямках, серед яких пластична хірургія. Тут пацієнтка отримує кваліфіковану допомогу, консультацію фахівців з питання збільшення грудей за допомогою грудних імплантів, зміни форми грудних залоз, зменшення грудей і видалення зайвих тканин, корекції сосково-ареолярного комплексу. Все це відноситься до маммопластики. Ціна операції залежить від її складності. Зазвичай у вартість операції не включена вартість грудних імплантів.

У клініці проводиться передопераційна підготовка, реабілітація, спостереження за жінкою в післяопераційний період.

Перед оперативним втручанням проводяться лабораторні та інструментальні дослідження, що дозволяють виявити протипоказання, знизити ризик розвитку будь-яких ускладнень. призначаються:

• клінічний аналіз крові, сечі;
  • біохімічний аналіз;
  • коагулограма;
  • аналіз на наявність інфекцій;
  • УЗД;
  • ЕКГ.

За результатами досліджень визначається, чи можна виконувати маммопластику. Є ряд обмежень, коли операція не проводиться:

• вік пацієнтки менше 18;
  • онкологія;
  • цукровий діабет;
  • проблеми згортання крові;
  • вагітність, період лактації;
  • інфекційні захворювання;
  • новоутворення у молочній залозі;
  • важкі хронічні патології.

Відновлення після пластики грудей проходить під контролем лікаря. Важливо дотримуватися основних рекомендацій фахівців, відмовитися від фізичних навантажень. Повністю оцінити результат маммопластики можна через 3-5 місяців, коли повністю піде набряклість. Якість пластичної операції багато в чому залежить від навичок хірурга, тому до вибору фахівця потрібно підійти максимально ретельно.

Медичний центр VV Clinic забезпечує пацієнтам комфортні умови. Обслуговуючий персонал клініки турбується про клієнтів, оточує їх увагою та турботою. Сучасне високотехнологічне обладнання, індивідуальний підхід і високий рівень підготовки лікарів гарантують пацієнтам відповідність високим стандартам медицини. Щоб отримати консультацію пластичного хірурга з питань маммопластики, необхідно записатися на прийом. Для цього достатньо зв’язатися з співробітниками клініки по телефону або через сайт. Тут же можна ознайомитись з переліком послуг, вивчити прайс.